نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

محتوای home page و خودداری از محتوای تکرار شده


متن پیج اصلی  پایگاه شما بسیار مهم است . این تکست صفحه اول  ترین متا تگی است که درون تارنما شما ایندکس میشود. هرچه محتوای home page پایگاه قوی باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید تکست صفحه اصلی سایت خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین مطلب صفحه اصلی سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید متن صفحه اول وب سایت از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای تیتر نوشته خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مطلب توسط وب سایت طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

استفاده از template وب سایت به صورت بهینه قسمت یک

 این مقاله بدست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

طراحی تم تارنمای به صورت مناسب قسمت یک

یکی از اساسی ترین قسمت های ایجاد پایگاه مبحث ایجاد تم میباشد . تعداد زیادی از مدیران کسب و کارهای آنلاین فکر میکنند template پایگاه  تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای کدنویسی گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا مالکان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در طراحی تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  قالب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین نکات برای کدنویسی template یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید داشت بدون شک ایجاد قالب است ، تم سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد طراحی پایگاه هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت اراک آماده شده است.

استفاده از قالب سایت به صورت سبک بخش دو

ساخت تم واکنش گرا
یکی از مسئله های اصلی که نیاز است به هنگام طراحی تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد تمپلیت استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها میباشد و تمی که از این طریق طراحی میگردد به طور قطع از سرعت لود بالایی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای صاحبان سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه سی اس اس میتواندتمپلیت مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده کند.

استفاده نکردن از ادوب فلش در قالب

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده ادوب فلش سنگین بودن سایز فلش میباشد. موقعی که حجم تارنمای شما زیاد شود قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو وب سایت شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی فلش سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های فلش ، تبلیغات است.

این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت آماده شده است.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 394 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 12:35

مسافرتو  تور ارزان تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت اقتصادی در حکومت پادشاهی کشور تایلند می باشد. مرکز گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با استفاده از سرود کشور تایلند شگفت انگیز به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن سرزمین تایلند در سراسر جهان می باشد.از دلایل افزایش گردشگری در کشور تایلند فضای سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

     هتل هالیدی این پاتایاهتل هالیدی این ، یک ساعت و نیم، تا فرودگاه بین المللی Suvaabhumi، فاصله دارد. تور سیاحتی به جزایر مرجانی Coral، در اختیار علاقه مندان قرار دارد.میهمانخانه هالیدی این ، در خیابان پر جنب و جوش Pattaya قرار گرفته و اقامتی را به همراه چشم انداز دریا، تراس، ۵ رستوران، استخر روباز خوش منظره و مرکز بدنسازی به میهمانان عرضه می کند.

 اتاق ها، از پنجره های بزرگ قدی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، چای و قهوه ساز، مینی بار،گاوصندوق و حمام با وان و محوطه دوش مجزا بهره مند می باشند. میهمانان می توانند با برخورداری از خدمات گسترده مرکز آب گرم Tea Tree، لحظاتی همراه با آرامش را سپری کنند. این هتل ۴ ستاره دارای یک استخر وکلوپ ویژه کودکان نیز می باشد.

اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و پارکینگ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران Cafe G، شبانه روز پذیرای میهمانان بوده و رستوران Terrazzo، انواع خوراکهای ایتالیایی را سرو می کند. اغذیه فروشی Flow نیز، انواع خوراکهای مختصر و قهوه را به میهمانان ارائه می دهد. دو تریا در کنار استخر و لابی هتل هالیدی این موجود می باشند.

وجود زمین بازی وهمچنین سرویس نگهداری کودکان، و کارکنان آموزش دیده بازی و سرگرمی موجب شده تا کودک دلبندتان لحظات شادی را در هتل هالیدی این ، داشته باشد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند. سالن های مجهز برای برگزاری مراسم های عروسی و همچنین سالن کنفرانس جهت سفرهای کاری و اداری در اختیار میهمانان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 326 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت: 13:15

تور لحظه آخری دبییکی از شهرهای دولت امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب دولت مان و در حومه خلیج پارس و در شبه جزیره عربستان جای دارد. این شهر پهناورترین شهر دولت امارات نیز می‌باشد.

اقتصاد

دبی و دیره، بنادر مهمی برای تولیدکنندگان غربی است. بیشتر مراکز مالی و بانکها در منطقه بندری می‌باشد. دبی اهمیتش را به عنوان یک مسیر تجاری در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ به دست آورد. شهر دبی تجارت آزاد طلا دارد. بندر جبل علی در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده و بزرگ‌ترین بندر دست‌ساز بشر در جهان است. اما دبی به صورت فزاینده‌ای در حال پیشرفت به عنوان مرکزی برای صنایع خدماتی از قبیل فناوری اطلاعات و سرمایه‌گذاری می‌باشد. خطوط حمل و نقل توسط هواپیمایی امارات تقویت شده و در سال ۲۰۰۶ حدود ۲۸ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده‌است. همچنین در دبی مناطق آزاد برای صنایع بخصوص وجود دارد از قبیل شهر اینترنتی دبی و شهر رسانهٔ دبی، که با یک فیلتر محدود شده و برخی سایتها و سایتهای اسراییلی بسته‌است و فرستادن صدا در اینترنت غیرقانونی است. البته در مناطقی مثل TECOM (Dubai Technology, Electronic, Commerce & Media Free zone Authority) این سایتها بسته نیستند.
سبک معماری
آسمان‌خراش‌های دبی مارینا در شب

دبی دارای سبک‌های مختلفی از معماری‌های جهان می‌باشد. اما بسیاری از تفاسیر مدرن معماری اسلامی را می‌توان در این شهر پیدا کرد. دبی نه تنها در نوآوری و ساخت‌وساز اسلامی در بین جهان عرب رتبهٔ اول را دارد بلکه به صورت بین‌المللی هم در رده‌های بالای ساخت و ساز قرار دارد.

ساخت و ساز در دبی خیلی سریع‌تر از کشورهای غربی پیش می‌رود و علتش این است که نیروی کار ارزانی از آسیا در اختیار گرفته‌است. یکی از مهم‌ترین علل پیشرفت در ساخت و ساز اینست که دبی در حال متنوع ساختن اقتصادش است. در واقع دبی نمی‌خواهد به درآمد نفت که تصور می‌شود تا سال ۲۰۱۵ تمام شود، تکیه کند. از جمله اقداماتی که دبی را برجسته کرده، ساخت بلندترین برج جهان با ارتفاع ۸۲۸ متر و ساخت جزایر مصنوعی جهان و جزایر نخلی می‌باشد.

رودخانهٔ خور دبی شهر دبی را به ۲ بخش دیره و بر دبی تقسیم کرده‌است. ۴ پل از روی خور و یک تونل به نام نفق الشندقه که از زیر آب می‌گذرد این ۲ قسمت را به هم مربوط می‌کنند. (دیره در شرق (راست) و بر دبی در غرب (چپ) قرار دارند)(توضیح:طبق نقشه جغرافیایی دیره در شمال و بر دبی در جنوب دبی قرار گرفته‌است، به احتمال قوی نگارنده این مطلب حین نگارش برروی یکی از پلهای مذکور و رو به دریا ایستاده بوده) دیره محلی بازاری، سنتی و قدیمی و کارگری است. اما بخش بر دبی محلی است که مسئولین دبی قصد دارند از آن شهری مدرن با بافت مدرن درست کنند. خیابان شیخ زاید با ساختمان‌های مجلل و بلند، پایین شهر جدید دبی شده‌است و بزرگ‌ترین برج دنیا را در خود جای داده‌است. بالای شهر دبی، ساحل کناری جمیرا خواهد بود با انواع ویلاهای مجلل چندین میلیون دلاری و پالم‌هایی که در دل خلیج فارس پی ریزی و بنا شده. حدود ۵۰ درصد سرمایهٔ وارد شده در سالهای اخیر به دبی از طریق بخش املاک بوده، به طوری که متقاضیان با خرید خانه‌ها و آپارتمان‌ها به صورت هوایی و ۹۹ ساله، صاحب امتیاز اقامت خواهند شد. قبلاً اختیار خانه بدون اجاره کردن آن برای بیگانه‌تباران امکان‌پذیر نبود.
ترابری
نوشتار اصلی: ترابری در دبی

کنترل حمل و نقل در دبی توسط «سازمان جاده‌ها و حمل و نقل» انجام می‌شود. در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان آمار شهرداری دبی گزارش شد که حدود ۱٬۰۲۱٬۸۸۰ خودرو در این شهر وجود دارد. آمار در سال ۲۰۱۰ نشان داد که تنها ۶ درصد از ساکنان این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند. این در حالی است که دولت دبی به شدت در حال سرمایه‌گذاری بر روی زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در سطح شهر می‌باشد. اما با این وجود تعداد خودروهای شخصی اضافه شده در هر سال کاهش نمی‌یابد. این پدیده بروز ترافیک‌های سنگین در دبی را سبب شده‌است.
مکران



امیدواریم تور دبیبه شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 338 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:04

باید گفت تور ارزان ترکیه   با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان خط میان خاورمیانه و اروپا  هرساله مورد توجه افراد کثیری از مردمانی که قصد یک مسافرت تفریحی  خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.


توصیه های بهداشتی:

برای رفتن به استانبول حتما خود را بیمه کنید و اگر از داروی خاصی استفاده می کنید به اندازه نیاز و با نسخه پزشک همراه خود داشته باشید. چون در استانبول هزینه درمان و دارو بسیار بالا است و برایتان گران تمام می شود. همچنین باید بدانید که در استانبول از آبهای لوله کشی برای آشامیدن نباید استفاده کنید.

استانبول
پلیس استانبول:

استانبول بخشی به اسم پلیس گردشگری دارد که تمامی امور مربوط به گم شدن و سرقت پاسپورت یا هر جرم دیگری که گردشگران بگویند را پیگیری می کنند. این پلیس گردشگری در مسجد سلطان احمد دفتر دارند و کارکنان آن به زبان های مختلف صحبت می کنند. باید بدانید شهر های ترکیه قوانین سفت و سختی در زمینه مصرف، حمل و فروش مواد مخدر دارد و متخلفان را جریمه های سنگین یا حبس از 4 تا 24 سال می کند.

    خارج کردن عتیقه جات ممنوع است و مجازات آن از ۵ تا ۱۰ سال است.
    از مکان های نظامی و دولتی عکس نگیرید.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 369 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:08

راحت ترین و مناسب ترین راه خریداری کاندم را این سایت برای شما هدوستان گرامی ایجاد کرده می باشد به این طریق که برای خریداری کاندم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و هزینه های خریداری کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت خریدکاندوم } می باشد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 358 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:26

سایت منتو بااعتبارترین مرکز معرفی سفرهای به صرفه ی اقتصادی با متدی عالی در اختیار کاربران کشور قرار گرفته است.
در سایت منتو  تمامی تلاش مدیرعاملان وکارمندان این مسئله می باشد که جست وجوکنیم و عالی ترین و به صرفه ترین آپشن های سفر را برای شما عزیزان مهیاکنیم.
عرضه هایی از قبیل سفرهای خارجی , گشت های داخل کشور , تیکت های پروازهای هوایی و زمینی, محل های تاریخی و گردشگری و ...
کمپانی ما جست وجومی کند خدمات ارائه کنندگان این دسته از خدمات توریستی که کم ترین قیمت ها را دارامی باشند برای شما هم وطنان پیدا کنیم و در وب سایت قرارمی دهیم.
با این آرزو که اگر هنگامی فکر یک سفر بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید آگاه باشید این وب سایت منتو است که تنها با یک نگاه به آن هزینه های زیادی در سفر شما هم وطنان صرفه جویی می شود.
علاوه بر این به شما هم وطنان کمک می کند تعداد گردش ها و تفریحات شما دوستان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها روحیه ی بهتری دارا باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر می گرداند.
در ادامه مطالبی در مورد گردشگری ارائه می دهیم.






سازمان گردشگری جهانی (UNWTO) پیش بینی می‌کند که گردشگری بین‌المللی با نرخ رشد ۴٪ به کار خود ادامه دهد [۱] و اروپا تا سال ۲۰۲۰ همچنان جزء پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری جهان خواهد ماند ولی سهم این قاره از ۶۰ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۴۶ درصد کاهش خواهد یافت. این در حالی است که روند مسافرت‌های دور اندکی بیشتر از مسافرت‌های داخلی خواهد بود و از ۱۸ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۲۴ درصد در سال ۲۰۲۰ افزایش خواهد یافت. از زمانی که تجارت الکترونیکی در اینترنت رونق گرفته، محصولات گردشگری از جمله پرمعامله‌ترین اقلام مورد تجارت بوده‌اند. این محصولات یا سرویس‌ها با نرخ مناسب در شبکه عرضه می‌شوند. عرضه‌کنندگان خدمات گردشگری (سفرها، هتل‌ها، خطوط هواپیمایی و غیره) فروش اینترنتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و بدین ترتیب تا حد زیادی دست واسطه‌ها کوتاه شده‌است. انتظار می‌رود در زمینهٔ سفرهای فضایی طی ربع اول قرن بیست و یکم پیشرفت چشمگیری حاصل شود اگر چه در مقایسه با مراکز سنتی، آمار گردشگران این بخش قابل توجه نخواهد بود مگر این که تکنولوژی‌هایی چون سیستم‌های حمل به فضا پیشرفت کنند و ارزان تمام شوند. پیشرفت‌های تکنولوژیکی می‌تواند هتل‌های فضایی را ممکن نمایند و مثلاً هواپیماهای خورشیدی یا فضاپیماهای بزرگ را عرضه کنند. هتل‌های زیر آبی مثل هیدروپلیس هم که انتظار می‌رود در سال ۲۰۰۶ در دبی ساخته شود به این مجموعه اضافه خواهند شد. در اقیانوس نیز گردشگران مورد استقبال کشتی‌های گشتی بسیار بزرگ و بی‌نظیر و شاید هم شهرهای شناور قرار خواهند گرفت. برخی آینده‌گراها انتظار دارند هتل‌های سیار و پایه‌داری ساخته شوند که بتوانند به طور موقت در هر جای کرهٔ زمین نصب شوند و هر جا که ساخت هتل‌ها از نظر سیاسی اقتصادی یا بنا به ملاحظات زیست‌محیطی قابل قبول نباشد از آن‌ها استفاده کنند.


برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 315 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:14

سایت منتو بزرگترین مرکز آگاهی دهی سفرهای کم هزینه با متدی کاملاحرفه ای در اختیار کاربران کشور قرار گرفته است.
در سایت منتو  تمامی تلاش مدیرعاملان وکارمندان این مسئله می باشد که جست وجوکنیم و برترین و به صرفه ترین آپشن های سفر را برای شما دوستان مهیاکنیم.
آپشن هایی از قبیل تورهای بیرون کشوری , گشت های درون کشور , تیکت های پروازهای هوایی و زمینی, محل های تاریخی و گردشگری و ...
کمپانی ما می گردد سرویس دهندگان این دسته از خدمات سفری که پایین ترین هزینه ها را دراختیارکاربران قرارمی دهند برای شما هم وطنان بیابیم و در وب سایت قرارمی دهیم.
با این آرزو که اگر هنگامی آهنگ یک گردش بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید آگاه باشید این وب سایت منتو می باشد که تنها با یک نظر به آن هزینه های زیادی در سفر شما دوستان صرفه جویی می شود.
علاوه بر این به شما هم وطنان یاری می رساند دفعات سفرها و خوش گذرانی های شما هم وطنان بیشترگردد. و همیشه روحیه ی بهتری دارا باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر میکند.
در زیر توضیحی در زمینه ی گردشگری ارائه می دهیم.






واژه توریسم از کلمه تور (tour) به معنای گشتن اخذ شده که ریشه در لغت لاتین tus به معنای دور زدن، رفت و برگشت بین مبدأ و مقصد و چرخش دارد که از طریق زبان‌های فرانسه و انگلیسی به فارسی راه یافته‌است. معادل فارسی آن گردشگر است.

افراد ثروتمند معمولاً به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنند تا شاهکارهای هنری را ببینند، زبان‌های جدید بیاموزند، با فرهنگ‌های جدید آشنا شوند و یا با غذاهای دیگر کشورها آشنا شوند.

اصطلاحات «توریسم» و «توریست» اولین بار در سال ۱۹۳۷ توسط جامعه ملل مورد استفاده قرار گرفتند. گردشگری به سفر به خارج از کشور و با مدت زمان بیش از ۲۴ ساعت اطلاق می‌شود.


برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 287 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:23

تور لحظه آخری هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان کشوری در پایین قاره آسیا است که پایتخت این کشور شهر دهلی نو است.گردشگری در کشور هند از لحاظ اقتصادی خیلی بااهمیت است و به سرعت هم در روند رشد می باشد.

این اقامتگاه مجلل که در قلب هندوستان واقع شده، یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره دهلی است که در سال 2013 تاسیس شده است . هتل دوسیت دورانا توسط انبوهی از درختان گرمسیری محصور شده و دارای باغی زیبا و چشم نواز می باشد . بهره مندی از محیطی آرام و دنج ، امکاناتی متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و خدماتی 24 ساعته که توسط حرفه ای ترین پرسنل به میهمانان عرضه می شود و دسترسی آسان به مکان های دیدنی شهر، بر محبوبیت این هتل رویایی اضافه نموده است . این هتل 5 ستاره که دارای ساختمانی مدرن است توانسته رضایت میهمانان داخلی و خارجی را تامین و سفر ایشان را به یاد ماندنی تر کند .

 

اتاق های هتل دوسیت دورانا دهلی از 50 ویلا با فضایی خانوادگی و لوکس تشکیل شده است که برخی مشرف به استخر و برخی دیگر رو به باغ هستند . تمام اتاق ها دارای اندازه های استاندارد ، مبلمان و تجهیزاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامتشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، لولزم آرایش رایگان ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

هتل دوسیت دورانا دهلی

امکانات هتل دوسیت دورانا دهلی برای اقامتی به یادماندنی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای میهمانان با سلایق مختلف، رضایت بخش و سرگرم کننده است . استخر های روباز و سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ تایلندی ، سرویس نگه داری از کودک ، یوگا ،باشگاه ورزشی ، اسپا ، خدمات درمانی ، محوطه حمام آفتاب ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، اجاره اتومبیل ، صرافی ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، فضای سبز، انبار بارو چمدان ، رستوران های متعدد ، بار ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... مختصری از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل 5 ستاره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 266 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:22

می توان بیان کرد تور لحظه آخری ترکیه   با نگاهی به موقعیت کشور ترکیه به عنوان خط بین خاورمیانه و اروپا  هرساله مورد توجه افراد کثیری از خانواده هایی که قصد یک گردش چندهفته ای  خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

هتل 5 ستاره کریزما د لوکس کوش آداسی یکی از بهترین اقامتگاه های لوکس و مجلل شهر است که در کنار دریای اژه قرار داشته و دارای 60 متر ساحل اختصاصی می باشد . بهره مندی از امکانات ساحلی و پلاژ اختصاصی ،محیط خانوادگی ، فضای سبز و … موجب شده تا برتعداد گردشگران داخلی و خارجی این هتل مجلل افزوده شود . این هتل مجلل دارای سازه ای مدرن با معماری زیبا، کادر خدماتی باتجربه، کامل ترین سرویس دهی ، بهترین خدمات رفاهی ، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی بوده که همین خصوصیات از ویژگی های ممتاز هتل محسوب می شود . محیط داخلی و خارجی هتل همیشه آراسته و منظم می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر و تا منطقه افسوس 20 کیلومتر فاصله دارد .

 هتل کریزما د لوکس کوش آداسی دارای 218 اتاق و سوئیت رویایی و استاندارد می باشد . متراژ متفاوت ، دکوراسیون لوکس ، پنجره هایی بزرگ با نور طبیعی، بالکنی مشرف به ساحل، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش و … بخشی ویژگی های این اتاق های مدرن است .

امیدواریم که تور لحظه آخری ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 303 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 14:04

می بایست بیان کرد تور ترکیه   با توجه به موقعیت کشور ترکیه به عنوان نقطه ی صفری مابین آسیا و اروپا  همیشه دردید تعداد بسیاری از مردمانی که قصد یک گردش چندهفته ای  خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

هتل 5 ستاره کریزما د لوکس کوش آداسی یکی از بهترین اقامتگاه های لوکس و مجلل شهر است که در کنار دریای اژه قرار داشته و دارای 60 متر ساحل اختصاصی می باشد . بهره مندی از امکانات ساحلی و پلاژ اختصاصی ،محیط خانوادگی ، فضای سبز و … موجب شده تا برتعداد گردشگران داخلی و خارجی این هتل مجلل افزوده شود . این هتل مجلل دارای سازه ای مدرن با معماری زیبا، کادر خدماتی باتجربه، کامل ترین سرویس دهی ، بهترین خدمات رفاهی ، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی بوده که همین خصوصیات از ویژگی های ممتاز هتل محسوب می شود . محیط داخلی و خارجی هتل همیشه آراسته و منظم می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر و تا منطقه افسوس 20 کیلومتر فاصله دارد .

 هتل کریزما د لوکس کوش آداسی دارای 218 اتاق و سوئیت رویایی و استاندارد می باشد . متراژ متفاوت ، دکوراسیون لوکس ، پنجره هایی بزرگ با نور طبیعی، بالکنی مشرف به ساحل، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش و … بخشی ویژگی های این اتاق های مدرن است .

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sfvfve erfgtrdh بازدید : 310 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 15:08